sábado, 28 de febrero de 2015

PUBLIQUEM AL BLOG




Fa dies li vaig dir a la Wiam que li ensenyaria el Blog que estic fent amb el projecte, així que aquesta setmana vaig pensar que podríem fer-ho, hem anat a la biblioteca de Tarragona i ho hem estat mirant als ordinadors d’allà, li he dit que si vol pot  escriure ella també quan vulgui. M’ha dit que li agradava molt , al mirar les fotos a tornat a pensar en  coses que havíem fet juntes que ja no recordava.
M’ha preguntat quan acabarà el projecte i hem parlat una mica d’això, encara no ens adonem, però el final és molt a prop.
Després hem mirat un llibre de dibuix que li ha fet gracia, ens hem sorprès per la gran quantitat d’estils de dibuix i tècniques diferents que es poden existeixen.  
La Wiam m’ha dit que tenia dibuixos a casa fets per ella i me’ls  vol portar un dia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario