jueves, 20 de noviembre de 2014

EL GRAN DIA



Hola!! sóc la Sonia, estudiant de Pedagogia a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona i aquest any tinc l’oportunitat de participar en el projecte Rossinyol, es tracta de establir relació i diàleg entre estudiants universitaris i alumnes de primària amb risc social, és el primer any que es fa a Tarragona, espero tingui molt d’èxit i es repeteixi .
La setmana passada vaig conèixer a la Wiam, va ser a la presentació del projecte Rossinyol al seu col·legi, la primera impressió va ser molt bona, una nena molt sociable amb moltes ganes de descobrir, ja comencem a tenir coses en comú, crec que serà una gran experiència on les dos tenim moltes coses per aprendre.
Avui era la primera sortida i hem pensat que podíem donar una volta pel seu barri i que m’expliqués el seu dia a dia.
Després de visitar tots els racons del seu barri, encara ens ha donat temps de agafar el bus i apropar-nos a Tarragona. Com em va dir que li agrada llegir, no he perdut l’oportunitat de fer una petita visita a la biblioteca per explicar-li totes les coses que pot trobar, després hem pujat fins a la Rambla i hem caminat fins al Balcó del Mediterrani on hi ha unes vistes precioses del mar.
Una vegada vist això hem  tornat en bus al seu barri i ens hem acomiadat, ha sigut una tarda molt entretinguda que m’ha donat informació per properes sortides, fins el proper dijous!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario